Prezentacja multimedialna w Sobiechach
Sroda 9-ego maja 2007r. była kolejnym dniem,w którym dziennikarze z gimnazjum w Więckach prezentowali swoje dotychczasowe działania podjęte w ramach programu „Równać szanse”. Tym razem KMD wybrał się do szkoły podstawowej w Sobiechach, gdzie spotkał się z klasą 5-tą i 6-tą, a następnie po kilku minutowej przerwie z rodzicami. Musimy wyraźnie podkreślić, iż spotkanie z uczniami, a następnie z rodzicami było możliwe dzięki, dyrektorowi tamtejszej szkoły, panu Tadeuszowi Józefowiczowi. Prezentacja składała się z artykułów prasowych napisanych przez młodzież należącą do KMD,które ukazały się w prasie. Filmy nakręcone podczas pracy w terenie, a zawarte w prezentacji były mocną stroną pokazu. Młodzież zawarła także w swojej pracy strony internetowe(m.in.:www.pcyf.pl,www.pafw.pl,www.ohp.pl,www.rownacszanse.pl),przydatne dla wszystkich,bo zawierające informacje o organizacjach wspierających działania młodych(aktywnych) ludzi. Warto na nie kliknąć! Została przekazana także informacja o powstawaniu nowej prezentacji multimedialnej,która ma być poświęcona ofertom pracy, kursom podwyższającym kwalifikacje zawodowe itp. Journaliści rozmawiali także ze swoją publicznością, zachęcali do aktywnego spędzania czasu, namawiali do działania, które może odmienić życie. Podczas konwersacji z publicznością dziennikarze dowiedzieli się o dużych sukcesach odnoszonych przez uczących się tam uczniów. Zapewniali, że w najbliższej przyszłości powstaną nowe artykuły prasowe opowiadające o uczniach z sukcesami. Z pewnością pokaz w Sobiechach był nowym doświadczeniem dla tej młodzieży, choćby ze względu na ilość zgromadzonej widowni. Na koniec pokazów dziennikarze byli zadowoleni ze swego występu, a także z tego,że na prezentację przychodzi coraz więcej ludzi.Mówią, że to jest dla nich dodatkowa mobilizacja. Oby dziennikarze nie byli gołosłowni, a wręcz przeciwnie, oby to był impuls do jeszcze większego zaangażowania,do jeszcze większej aktywności…każdy diament trzeba oszlifować! |
|
Zmieniony ( 16.05.2007. ) |